دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

30 مقاله و 7 میزگرد در سمینار بین‌المللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی»

سمینار بین المللی «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی» با ارائه 30 مقاله پژوهشی از ایران و کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.
کد خبر : 159051

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، سمینار بین‌المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیردولتی از 15 تا 17 اسفند ماه 1395 در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر تهران برگزار و طی سه روز 30 مقاله علمی و پژوهشی از سوی صاحبنظران تئاتر ارائه خواهد شد.


در این سمینار سه روزه 16 مقاله از ایران و مقالاتی از کشورهای روسیه، ایتالیا، مکزیک، آذربایجان، اسپانیا، نیجریه، گرجستان، مجارستان، ارمنستان، آلمان، هند و قزاقستان ارائه می‌شوند.


هیات علمی سمینار بین المللی تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی را حسین سلیمی، علی منتظری، فرهاد مهندس پور، محمدباقر قهرمانی و حمیدرضا شش جوانی و دبیری آن را نیز مهرداد رایانی مخصوص بر عهده دارند.


سمینار «تئاتر و ظرفیت‌های بخش غیر دولتی» که با ریاست مهدی شفیعی برگزار می‌شود با برگزاری 7 میزگرد در محورهای موضوعی ضرورت‌ها، قوانین، فرصت‌ها و موانع در بخش غیر دولتی تئاتر، نمونه‌ها و الگوهای موفق در بخش غیر دولتی تئاتر، شناخت ظرفیت‌های بخش غیر دولتی تئاتر (بازاریابی، توسعه‌ی مکان‌های اجرا، تبلیغات، اطلاع‌رسانی و...)، رابطه‎‌ تئاتر خصوصی و بخش دولتی (اقتصاد، قوانین و مقررات، نظارت، هدایت و...)، ضرورت و نقش صنوف در حمایت و ارتقای بخش غیر دولتی تئاتر (مؤسسات تخصصی تئاتر)، نقش دانشگاه در تقویت فعالیت‌های بخشِ غیر دولتی تئاتر در طول 3 روز همراه خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته